Jak narysować komputer

Jak narysować komputer

Komputery to urządzenia elektroniczne, które pomagają nam przechowywać, przetwarzać i łączyć informacje. Ucząc się, jak narysować komputer, możesz zwiększyć zdolności twórcze swojego dziecka i sprawić, że zrozumie ono różne części urządzenia.

Pierwszym krokiem jest wybór programu graficznego, który jest wyposażony w pełen zestaw narzędzi rysunkowych i artystycznych. Istnieje wiele opcji, od darmowych do drogich, ale większość oferuje intuicyjne i przyjazne dla użytkownika doświadczenie.

Monitor

Monitor komputerowy jest jednym z najczęściej spotykanych elementów w komputerze. Jest to prostokątny kształt, który ma u dołu podstawkę. Może być nieco trudny do narysowania, więc dobrze jest poćwiczyć z linijką lub innym narzędziem przed rozpoczęciem rysowania.

Krok 1: Zacznij od naszkicowania konturu monitora jako prostokąta. Możesz zrobić lekko zaokrąglone rogi, jeśli chcesz. Następnie narysuj dolną część nóżki monitora jako cienki prostokąt z lekko zaokrąglonymi rogami.

Po wykonaniu tego zadania narysuj trapez, który zachodzi na górną część podstawy i siedzi około 2/3 drogi w dół od dolnej części monitora. W razie potrzeby możesz użyć linijki, aby ułatwić sobie rysowanie linii prostych na trapezie.

Następnie narysuj kilka przycisków na dole po prawej stronie monitora. Przycisk zasilania będzie nieco większy/dłuższy, a reszta przycisków powinna mieć równe rozmiary i odstępy.

Aby zakończyć rysunek, nadaj monitorowi odrobinę koloru, używając różnych kolorowych kredek do jego cieniowania. Możesz również użyć czarnego długopisu lub markera, aby dodać ciemne linie.

Jaszczurka zwinka to gatunek jaszczurki pochodzący z Afryki. Jest to największy gatunek jaszczurki w tym regionie. Może dorastać do około dwóch metrów długości i jest znana z twardej, skórzastej skóry. Ma żółte pasma koloru wzdłuż pleców, a także ostre pazury i długi spiczasty ogon, którego może używać jako broni. Może również biegać z prędkością do osiemnastu mil na godzinę na lądzie.

Klawiatura

Komputer może być zniechęcającym zadaniem do rysowania, ale możesz to uprościć, skupiając się na głównych częściach swojego rysunku. W ten sposób nie będziesz tracił czasu na zbędne szczegóły.

Po pierwsze, narysuj klawiaturę. W tym celu użyj prostokątnego kształtu, aby obrysować klawisze na klawiaturze. Następnie naszkicuj odpowiadającą im myszkę.

Mysz składa się z kształtu równoległoboku, ale możesz to uprościć, rysując kontury zwykłego prostokąta o kwadratowym spodzie. Aby mysz wyglądała bardziej trójwymiarowo, powinieneś dodać do niej także kilka zaokrąglonych krawędzi.

Oprócz myszy możesz narysować na komputerze kilka innych ciekawych szczegółów. Po pierwsze, możesz narysować na procesorze maleńką strukturę w kształcie prostokąta dla napędu dysku oraz małe kółko dla przycisku start.

Następnie możesz narysować parę linii na górze i na dole procesora, aby nadać mu efekt 3D. Możesz także narysować kilka zakrzywionych linii z boku procesora, aby nadać mu bardziej realistyczny wygląd.

Nauczywszy się rysować komputer, możesz ćwiczyć swoje nowo nabyte umiejętności, grając w gry i oglądając filmy na YouTube. Te czynności nie tylko poprawią Twoją wyobraźnię i kreatywność, ale także pomogą Ci zachować informacje o komputerach do późniejszego wykorzystania.

Możesz nawet spróbować swoich sił w rysowaniu komputera w prawdziwym życiu, śledząc niektóre z narysowanych kształtów. Poprawi to twoją dokładność i pomoże ci nauczyć się, jak wypracować kąty różnych obiektów. Ponadto zwiększy to Twoją koncentrację i cierpliwość podczas rysowania.

Mysz

Mysz komputerowa to ręczne urządzenie wejściowe, które wykrywa dwuwymiarowy ruch i służy do sterowania graficznym interfejsem użytkownika komputera. W grafice komputerowej, jest ona głównie używana do poruszania kursorem lub wskaźnikiem (patrz poniżej), ale może być również używana do wybierania tekstu i rysowania na ekranie.

W 1964 roku Douglas Engelbart ze Stanford Research Institute zbudował pierwszą mysz komputerową, która opierała się na urządzeniu wskazującym, które zaprojektował na potrzeby własnych badań. Miało ono dwa koła, które wykrywały ruch poziomy i pionowy. Była nieco trudna w użyciu, ale szybko stała się standardowym urządzeniem wskazującym.

Mysz działa poprzez pomiar odległości do powierzchni przy każdym ruchu przycisku, a następnie wysłanie tej informacji do komputera. Następnie mierzy deltę między poprzednią pozycją a nową, co pozwala jej “przeskakiwać” z jednego obszaru wyświetlacza na drugi.

Mysz można przesuwać po ekranie komputera, klikając przyciskami na górze lub używając kółka przewijania z boku. Można również przesunąć mysz w inne miejsce na ekranie, naciskając i przytrzymując przycisk podczas przesuwania myszy.

Podczas tworzenia rysunku na komputerze można tworzyć potrzebne linie i kształty za pomocą narzędzia Pen w większości programów. Aby to zrobić, umieść kursor myszy na obszarze, na którym chcesz rysować, i przytrzymaj lewy przycisk. Następnie przesuń mysz po powierzchni płótna w dowolnym kierunku. Gdy skończysz, zwolnij przycisk.

Jeśli nie jesteś pewien, jak rysować, istnieje wiele samouczków i książek online, które poprowadzą Cię przez ten proces. Niektóre z nich mają nawet instrukcje krok po kroku i rysunki, które możesz naśladować.

Niezależnie od tego, czy jesteś lepszym czy gorszym artystą ręcznie lub za pomocą myszy, umiejętność rysowania cyfrowego jest czymś, czego można się nauczyć i rozwinąć z czasem. Najlepszym sposobem na poprawę swoich umiejętności jest praktyka, a najprostsze sposoby na to to myszka i dobre oprogramowanie do rysowania.

Jednostka systemowa

Jednostka systemowa komputera to główna obudowa, która zawiera wszystkie inne komponenty komputera stacjonarnego. Może to być czarna metalowa skrzynka lub może posiadać element konstrukcyjny nadający jej bardziej kolorowy wygląd.

Jednostka systemowa to najważniejsza część komputera, która odpowiada za utrzymanie wszystkich pozostałych komponentów razem i ochronę przed elementami zewnętrznymi. Jest również na tyle duża, że pozwala na łatwe modernizacje, takie jak dodanie drugiego dysku twardego lub wyższej jakości karty graficznej.

Gdy chcesz narysować jednostkę systemową, zacznij od kształtu dużego i szerokiego prostokąta. W przypadku wieży możesz narysować trapez lub dodać inne elementy, aby uczynić rysunek bardziej interesującym. Możesz również użyć różnych rodzajów przycisków, takich jak te w kształcie kwadratu lub te z małą końcówką w kształcie trójkąta.

Wewnątrz tej głównej figury prostokąta narysuj trzy pola: jedno dla jednostki sterującej na górze, drugie dla jednostki arytmetyczno-logicznej pomiędzy nimi, a trzecie dla pamięci głównej poniżej. Możesz również narysować mniejsze pole dla pamięci pomocniczej po lewej stronie głównego prostokąta, ale nie jest to konieczne.

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić jest podłączenie jednostki sterującej do jednostki wejściowej, jednostki wyjściowej i pamięci pomocniczej. Kierunek, w którym powinieneś podłączyć ją do tych jednostek, powinien być w kierunku jednostek, o których mowa.

Następnie powinieneś podłączyć pamięć pomocniczą do pamięci głównej za pomocą pogrubionej linii, która wchodzi i wychodzi z pamięci głównej. Powinieneś również połączyć ALU z pamięcią główną za pomocą pogrubionej linii wchodzącej i wychodzącej z niej.

Po wykonaniu tych połączeń możesz użyć narzędzia takiego jak Edraw Max do stworzenia schematu. Możesz pobrać wstępnie zaprojektowane szablony schematów blokowych lub możesz zacząć od zera, używając pustej strony do rysowania, która jest dołączona do oprogramowania.

Dwie główne części systemu komputerowego to Centralna Jednostka Przetwarzająca (CPU) oraz Jednostka Arytmetyczna i Logiczna (ALU). Te dwie części współpracują ze sobą w celu przetwarzania danych wprowadzanych do komputera. CPU jest mózgiem komputera, a ALU wykonuje operacje arytmetyczne na danych. Jednostka sterująca jest jak dyżurny ruchu, który kontroluje instrukcje przychodzące i wychodzące z procesora. Jednostka sterująca wysyła sygnały do innych jednostek komputera i koordynuje ich działania.

Podobne tematy

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *